Používame cookies

Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú. Viac info

 

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok Realitnej kancelárie Expis real, spol. s r.o., so sídlom Miletičova 21,  821 09 Bratislava, IČO: 35 928 174 
Spoločnosť  zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, Oddiel: Sro, Vložka č.: 35464/B.

Adresa na uplatňovanie reklamácií: Expis real, spol. s r.o., so sídlom Miletičova 21,  821 09 Bratislava, E-mail kontakt: info@expisreal.sk.

Reklamačný postup

  • Spotrebiteľ môže na základe vlastného úsudku na služby poskytované ktorýmkoľvek z maklérov alebo obchodných partnerov pracujúcich pod značkou Expis real podať reklamáciu a to písomnou formou na hore uvedenú adresu Expis real. Reklamáciu je možné podať doporučeným listom písomne, alebo emailom na info@expisreal.sk, doručenie reklamácie však musí byť z danej adresy aj písomne potvrdené ako prijaté.
  • Realitná kancelária Expis real má povinnosť každý jeden reklamačný podnet zapísať do reklamačnej knihy (elektronického zoznamu reklamácií).
  • Reklamačný protokol je voľne stiahnuteľný na web stránke www.expisreal.sk. V prípade, že si klient reklamačný formulár nedokáže vytlačiť, môže podať reklamáciu podobnou písomnou formou, avšak reklamácia musí obsahovať všetky požadované body protokolu a to najmä: meno osoby, ktorá službu zabezpečovala, dátum a detailný opis reklamovanej služby.
  • Realitná kancelária Expis real preverí situáciu a vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase, avšak najneskôr do 14 kalendárnych dní, odo dňa jej prijatia. V prípade dodatočných otázok bude Expis real kontaktovať spotrebiteľa za účelom zistenia presných detailov dôvodov reklamácie.
  • Odpoveď spotrebiteľovi bude poslaná písomnou formou na emailovú adresu určenú spotrebiteľom či už mailovo, alebo písomne listom na adresu spotrebiteľa.
  • V prípade uznania chyby zo strany Expis real, bude spotrebiteľ písomne informovaný a Expis real zašle spotrebiteľovi návrh riešenia konkrétnej situácie. V opačnom prípade (neuznanie reklamácie), bude spotrebiteľovi doručené písomne vyrozumenie a dôvod zamietnutia reklamácie za  služby sprostredkované ktorýmkoľvek z Expis real.
  • Všetky podklady, osobné údaje a podobne doručené centrále BOND Reality  podliehajú ochrane osobných údajov klientov v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky.
  • Reklamačný poriadok je záväzný pre každého obchodného partnera Expis real a nadobúda platnosť 1.1.2017.

Reklamačný protokol na stiahnutie.